REZULTATE CHESTIONARE SATISFACTIE PACIENT

  • Rezultate Chestionar satisfactie pacient – Laborator de analize medicale pentru Semestru I Anul 2019
    Nr total repondenti=15
    Calificativ                              Nr. răspunsuri                             Procent
    Foarte multumit                               74                                            49,33%
    Multumit                                            70                                            46,66%
    Satisfacator                                         6                                              4%
    Nemultumit                                        0                                               0%

 

Proces verbal privind Rezultate Chestionar satisfactie pacient – Laborator de analize medicale pentru Semestrul I Anul 2019 (ianuarie-iunie 2019)

Sondaj efectuat de: Laboratorul de analize medicale al Spitalului Municipal Aiud.perioada sondajului: ianuarie – iunie 2019

  • Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienti din ambulatoriul de specialitate paraclinice
  • Numar de chestionare emise pe suport de hartie: 30
  • Numar de chestionare returnate: 15
  • Numar de chestionare completate on-line: 0

Evaluare rezultate si concluzii:
Nota maxima=10; punctaj total posibil=100 pct.
                                           Foarte multumit       Multumit       Satisfacator           Nemultumit                         
Intrebarea nr. 1                          36%                              58,26%             5,74%                            0
Intrebarea nr. 2                         35,71%                          64,3%               0                                     0
Intrebarea nr. 3                         62,5%                            37,5%                0                                     0
Intrebarea nr. 4                         29,19%                          59,13%            11,67%                          0
Intrebarea nr. 5                         28,77%                           71,22%             0                                    0
Intrebarea nr. 6                         28,99%                           65,22%            5,80%                            0
Intrebarea nr. 7                        100%                                  0                       0                                    0
Intrebarea nr. 8                         62,5%                              37,50%             0                                     0
Intrebarea nr. 9                         29,2%                              59,12%            11,68%                          0
Intrebarea nr. 10                      100%                                  0                       0                                     0
Concluzii: Evaluarea chestionarelor oferite pacientilor a relevat faptul ca, in general, gradul de satisfactie a pacientilor este inalt (nota=9,46)  cu privire la activitatea laboratorului nostru.
Se pot aduce imbunatatiri la conditiile de recoltare.

  • Rezultate Chestionar satisfactie pacient – Laborator de analize medicale pentru Anul 2018
    Nr total repondenti=16
    Calificativ                              Nr. răspunsuri                             Procent
    Foarte multumit                               82                                            64,78%
    Multumit                                            35                                            28,14%
    Satisfacator                                         8                                              7,08%
    Nemultumit                                        0                                                    0%

 

Proces verbal privind raspunsurile la Chestionarul evaluare satisfactie pacient pentru perioada iulie-decembrie 2018
Sondaj efectuat de:  Laboratorul  de analize medicale al SPITALULUI MUNICIPAL AIUD; Perioada sondajului: iulie –  decembrie 2018

  • Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialitate paraclinice
  • Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  9
  • Numar de chestionare returnate: 9
  • Numar chestionare completate online: 0
  • Evaluare  rezultate  şi  concluzii:
    Nota: maxim=10, punctaj total posibil= 100 pct.

    Foarte bună Bună Satisfăcător Nu  raspunde
    Intrebarea nr.1 55,55 % 44,44 % 0 0
    Intrebarea nr.2 44,44 % 44,44 % 11,11% 0
    Intrebarea nr.3 66,66 % 33,33 % 0 0
    Intrebarea nr.4 55,55 % 33,33 % 0 0
    Intrebarea nr.5 66,66 % 33,33 % 0 0
    Intrebarea nr.6 55,55 % 44,44 % 0 0
    Intrebarea nr.7 100 % 0 % 0 0
    Intrebarea nr.8 66,66 % 33,33 % 0 0
    Intrebarea nr.9 55,55 % 11,11 % 33,33% 0
    Intrebarea nr.10 100 % 0 0 0

    CONCLUZII: Evaluarea chestionarelor oferite pacientilor a relevat faptul ca, in general, gradul de satisfactie a pacientilor este inalt (96,2%) cu privire la activitatea  laboratorului nostru.
    Se pot aduce imbunatatiri la conditiile de recoltare (satisfactie 93%), la modul de comunicare (satisfactie 92%).

     

     

     

    default image

    "Servicii medicale excelente la prețuri accesibile. "

    Rares I.

    default image

    "Sunteți o echipă valoroasă, cu suflet mare și profesionalism de înalt nivel! "
    Mariana A.

    default image

    "Un spital cu standarde de excelență datorită personalului medical, (atât medici cât și asistente medicale)."

    Popescu Constantin

    default image

    Multumiri pentru grija avuta in spital

    Eugen